3 γρήγορες αλλαγές που μπορείτε να κάνετε, για να αυξήσετε την αφοσίωση των αναγνωστών των newsletters σας.

   Χρειάζεται όντως μια κάποια επιδεξιότητα για να λειτουργήσει αποτελεσματικά: αν δεν κάνετε τα πράγματα όπως πρέπει, όχι μόνο θα ξεκινήσουν να ξεγράφονται από τις λίστες των συνδρομητών σας, αλλά και τα μηνύματα σας θα καταλήγουν στον κάδο απορριμμάτων, (και στο μυαλό των αναγνωστών σας) μαζί με την φήμη της εταιρείας σας!

Για να βεβαιωθείτε ότι θα αυξήσετε τα ποσοστά ανοίγματος, καταρχήν, των newsletters σας, ακολουθείστε αυτά τα βήματα:

       1.  Χρησιμοποιείστε ένα τόνο διαλόγου στα μηνύματα σας

   ‘‘Ανοίχτε το τώρα’’ ‘‘Πατήστε για προσφορές’’κτλπ Πολλοί χρησιμοποίησαν αυτές τις φράσεις στην προσπάθεια τους να κάνουν τους αποδέκτες να ανοίξουν το μήνυμα τους. Δυστυχώς αυτές οι εκφράσεις είναι καθαρά πώληση. Είναι το ίδιο σαν να γράφατε: Αυτό το μήνυμα θέλει μόνο να σας πουλήσει! Αντί αυτού δοκιμάστε έναν τρόπο λίγο διαφορετικό: Ρωτήστε κάτι ή προσφέρετε κάτι ενδιαφέρον στον αναγνώστη. Μην διστάσετε να χρησιμοποιήσετε ακόμα και εκφράσεις ‘’αργκό’’, αναλόγως βέβαια με το αντικείμενο σας αλλά και τους παραλήπτες σας. Μια πιο χαλαρή προσέγγιση συχνά φαίνεται πολύ πιο φιλική, και χτίζει πιο εύκολα μια σχέση εμπιστοσύνης με τους αναγνώστες σας.

       2.  Μην γράφετε τόσα πολλά

   Τα μηνύματα σας πρέπει σίγουρα να έχουνε μια αξία, το οποίο προϋποθέτει και κάποιο περιεχόμενο. Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι, είναι ότι το παρατραβάνε και γεμίζουν τα newsletters τους με πολλά κείμενα, φωτογραφίες ή βίντεο. Ακόμα και αν έχετε πληθώρα πληροφοριών να δώσετε, εστιάστε σε ένα μόνο αντικείμενο. Αυτό θα σας βοηθήσει να τραβήξετε πιο εύκολα την προσοχή. Και θα το κάνει πολύ πιο ξεκούραστο, πιο άμεσο, πιο γρήγορο και φιλικό.

       3.  Δοκιμάστε έναν νέο τρόπο επικοινωνίας

   Για παράδειγμα, μήπως κλείνετε πάντα το μήνυμα σας ζητώντας από τους αναγνώστες σας να επισκεφτούνε την Ιστοσελίδα σας; Αλλάχτε το και αντί αυτού προσφέρετε τους μια καινούρια έρευνα, ή ένα ενδιαφέρον document! Τους δίνετε πάντα την δυνατότητα επικοινωνίας με τηλέφωνο; Δοκιμάστε να τους προτείνετε κάποιο email αυτήν την φορά! Δοκιμάστε διάφορους τρόπους και κρατήστε ιστορικό των εκάστοτε αποτελεσμάτων, για να μπορείτε να συγκρίνετε, αλλά και να συνδυάζετε τους καλύτερους, για τους αναγνώστες σας, τρόπους.

   Ποτέ μην ξεχνάτε ότι οι αναγνώστες σας περιμένουν κάτι ενδιαφέρον από εσάς. Συνδυάζοντας το κατάλληλο περιεχόμενο, και τον σωστό τρόπο επικοινωνίας, θα σημειώσετε αύξηση στα ανοίγματα των newsletters σας και ουσιαστική αλληλεπίδραση των αναγνωστών με την επιχείρηση σας.

Print
Συγγραφέας: Νίκος Γκιώνης
0 Σχόλια

Κατηγορίες: ΠροώθησηNumber of views: 3360

Tags: optisoftnewsletter

Γράψτε ένα σχόλιο

Όνομα:
Email:
Σχόλιο:
CAPTCHA image
Δώστε τον κωδικό που που φαίνεται πιο πάνω, στο παρακάτω κουτί
Υποβολή

Name:
Email:
Subject:
Message:
x